1 december 2011 - Mätning & Vägning

Första gången som jag mäter och väger mig för bloggens skull. Jag tänkte att det skulle vara roligt att se vad som händer med siffrorna. Jag har funderat sen jag startade bloggen på just det här inslaget men jag kände att jag var tvungen. Jag tog kort på min otroligt feta och bleka kropp och jag tänker vara så galen/modig/idiotisk och lägga upp dom här. Tänker skynda mig med detta inlägget så jag inte hinner ångra mig och plocka bort bilderna!

Vikt: 81 kg (vilket är bättre än när jag startade bloggen för fem dagar sedan. Då vägde jag 83kg)

BMI: 28,2 / -0.7 (Överviktig)

V. Arm: 36 cm
H. Arm: 36,5 cm
Byst: 98 cm
Under byst: 78 cm
Midja: 81 cm
Navel: 95 cm
Höft: 103 cm
Stuss: 109 cm
V. Lår: 66,5 cm
H. Lår: 66 cm



Sen gäller det ju att ha något mål annat än viktnedgång... Jag vill tills nästa vägning och mätning gått ner ytterligare 4 kilo. Sen vill jag självklart att omfången ska minska men jag vet inte hur mycket det kan skilja. Men en minskning vill jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0