1/12 - Dagens träning

En ny månad och då brukar det vara en massa folk som tar ordentliga tag för att förändra sina liv. Antingen det eller så brukar ju måndagar vara en populär dag annars. Jag ska inte bli en av dom som bara låter allt rinna ut i vattnet ska jag säga. Jag är så trött på att vara fel, fläskig och ful! Snart fyller jag 30 dessutom. Jag tänker inte vara ett fläskberg på min födelsedag! Då ska jag ha en läcker jävla klänning på mig!

Efter att jag lämnat Trollet på dagis så tog jag Grisen i vagnen och gick ut på en 40 minuters Powerwalk. Det märks att jag har hållt igång lite nu för tiden det tar att gå mina rundor blir bara kortare och kortare. Jag måste hitta nys ställen att gå på... Det börjar bli lite tråkigt att se samma träd och samma byggnad hela dagarna. På helgerna ska jag ta mycket längre promenader har jag lovat mig själv.

Idag har dock dagen varit fullspäckad med annat så jag tillät mig själv att slippa min Powerwalk på kvällen. Jag var så trött i både kropp och sinne och ibland måste man ju få slappa. Men imorgon är det full fart igen!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2012-01-12 @ 23:09:36
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0