2/12 - Dagens träning

Efter en lugn dag igår med endast en promenad så måste jag se till att hålla igång bättre idag. Men det kan jag göra nu när jag tog det lugnt igår. Idag känns benen bättre och kroppen piggare!

40 minuters Powerwalk på morgonen med Grisen i vagnen. Jisses! En otroligt svettig men skön upplevelse. Jag visste att det var smart att strunta i det mest igår för vilken energi jag har nu på morgonen! Jag hoppas verkligen att den håller i sig hela dagen, det är underbart att känns så här!

En liten stund efter att jag kommit hem från morgonpromenaden så gjorde jag 20 minuters Pilates. Jag vet inte om det var dumt att vänta tio minuter på att hjärtat skulle sluta slå som en slagborr efter promenaden för Pilatesen var skitjobbig idag. Är fortfarande full av energi men kroppen kändes så trött när jag gjorde min Pilates. Nåja, nu är den gjord i alla fall och det är jag stolt över!

Bakade kladdkakemuffins med Trollet efter lunch så risken är väl att helgen är körd då det blir lite fikande men fan! Jag är faktiskt mamma frst och främst och ibland får bantande stå tillbaka för att umgås med barnen, problemet är ju bara att när jag har något gott hemma inte kan hejda mig! Måste lära mig att motstå! Jag kan ju motstå cigg om någon lägger dom framför mig... Fast det läskar iofs också... Lär dig att säga nej till dig själv Mrs. Fatso!

Jag tydligen inte lärt mig att säga nej dock eftersom jag precis tryckte i mig flera muffins! Fy fan jag kommer få gå en jättelång promenad ikväll bara för att bränna bort mig svaghet. Jag får skylla mig själv helt enkelt! Men jag är sååå besviken på mig själv!
Inte blev det någon promenad heller på kvällen, är så jävla besviken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0