4/12 - Dagens träning

Trollet och Mannen åkte iväg för lite egen tid och jag tog med Grisen på en morgonpromenad. 40 minuters Powerwalk i regnet var riktigt skönt nu när man var lat igår. Det blev ju lite lördagsgodis igår också. Tyvärr åt jag inte upp det och så självklart har jag varit och nallat där hela dagen idag. så jävla dumt men jag kan inte hålla mig borta från godsakerna om dom finns här hemma...

Nu har jag precis kommit hem efter en 45 minuters Powerwalk. Trollet är hos en kompis och leker och Grisen låg och sov och med Mannen hemma så kunde jag gå ut själv. Det är skönt att få komma ut helt själv också även om vagnen ger bra motstånd...

Idag blir det inget mer än detta men imorgon är det dags för Pilates igen. Jag kan numera stå upp och röra mina tår! Tänk att det kan bli så stor skillnad på en sån här kort tid, jag måste säga att jag är väldigt stolt över mig själv. Sen hjälper det väldigt att skriva här faktiskt. Även om ingen läser här så spelar inte det någon roll, vetskapen att någon kan läsa här gör att man kämpar mer tror jag. Eller så kanske jag b ara inbillar mig det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0