5/12 - Dagens träning

Det har inte hänt något alls med vikten på fem dagarn nu men å andra sidan så har jag ätit godis och slappat ett par dagar. Då får man skylla sig själv! Men nu är det en ny vecka och nu är det full fart som gäller! Har sänkt mitt kaloriintag nu för att få en liten utmaning!

Efter att jag lämnat Trollet blev det en timmes lång Powerwalk. Dock lite lugnare än vanligt men det var så jäkla halt ute! Det var riktigt kallt också så det hade nästan behövts långkallingar för trots att man traskade på väldigt bra så blev benen väldigt kalla.

Efter att jag kommit hem från promenaden så blev det 20 minuters Pilates. Precis i början så var det jättejobbigt men sen vet jag inte vad som hände... Fick någon sorts extra kraft någonstans ifrån och så blev det jätteenkelt helt plötsligt... Skönt att känna så måste jag säga!

Efter att Mannen kommit hem från jobbet så blev det en 40 minuters lång Powerwalk. Känns som att man kanske har gjort lite för att väga upp för helgen. Måste fan tänka mig för innan jag stoppar i mig en massa skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0