6/12 - Dagens träning

Idag har varit en jävligt dålig dag! Eller inte dålig annat än träningsmässigt ska jag väl säga. Trollet var sjuk och hemma från dagis så det blev ingen morgonpromenad och ingen Zumba heller som hag hade planerat. Det blev dock en 40 minuter lång promenad på eftermiddagen när Mannen kom hem från jobbet.

Eftersom jag varit hemma hela dagen och inte rört på mig så har det självklart blivit en jäkla massa ätande också. Jag har dragit över min kalorigräns med jag vet inte hur mycket just nu. Vågar inte ens kolla appen på min iPhone för att ta reda på svaret. Fan vad jag skäms! Men men, det är bara att ta nya tag och tänka framåt istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0