16/4 - Vägning & mätning

Efter en vecka av att ha legat ner, totalt utslagen av feber, så har det inte hänt så mycket i träningsväg. I matväg så har det ju självklart hänt mer... Men nu mår jag bra igen så idag kör jag på som vanligt igen. Den enda träningen jag gjorde förra veckan var igår kväll då jag åkte med Trollet på judo. Det är femårs judo så föräldrarna är med och gör allt och det var faktiskt träning det också vill jag lova!

Vikt: 79 kg (+1 kg)
BMI: 27,7 (+ 0,4 / Överviktig)

V. Arm: 34 cm (+/- 0 cm)
H. Arm: 34 cm (- 0,5 cm)
Byst: 90 cm (- 2 cm)
Under byst: 78 cm (- 1,5 cm)
Midja: 76 cm (- 2 cm)
Navel: 90 cm (+ 3 cm)
Höft: 96 cm (+/- 0 cm)
Stuss: 102 cm (- 1 cm)
V. Lår: 62 cm (- 1,5 cm)
H. Lår: 62 cm (+/- 0 cm)

För att ha varit sjuk så får detta duga men nu är det jag som sätter full fart för det är mindre än 6 veckor kvar tills jag gifter mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0