18/4 - Dagens träning

09.03 - Herregud vilket härligt väder! Jag verkligen älskar soliga vårdagar för det är ett härligt löfte om alla härliga soliga vår och sommardagar som faktiskt är kvar på året innan den hemska vintern kommer igen. Efter att Trollet lämnats på dagis så blev det i alla fall en 40 minuter lång powerwalk. Det är verkligen underbart att komma ut i solen och få röra på fläsket!

10.59 - Jag kunde inte låta bli när det var så otroligt väder så jag passade på att ta en powerwalk till på 40 minuter. Helt underbart och nu känner jag mig så där lagom mör i benen.

15.19 - Så har jag gjort en cirkel för första gången på flera veckor. Det är av någon anledning svårt att komma igång att göra cirklarna. Kanske för att dom är så sjukt jobbiga!? Jag svettas som en gris nu och är högröd i ansiktet. Trött i kroppen är jag och värre kommer det bli. Det är väl därför jag drar mig för det antar jag... För att jag vet hur jobbigt det är under tiden... Men, och detta är ju ett stort men, jag är alltid så stolt när jag gjort en cirkel! 40 minuter tog den i alla fall och sen 10 minuters stretch. Skönt!

Nu är jag i alla fall klar för dagen med träningen och ska se till att hoppa in i duschen istället för att tvätta av mig tre lager svett. Härligt värre ;) Jag är riktigt marinerad nu! Haha va fräscht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0