19/4 - Dagens träning

05.52 - 20 minuter pilates blev det precis. Det var verkligen jättejobbigt eftersom jag inte tränat på två veckor. Pilates är skoningslös för om man slutar bara för en dag så är det svinjobbigt gången efter. Tänk då denna gången hur jobbigt det var! Men nu känns det otroligt skönt!

09.19 - Solen skiner idag också och det var precis lika underbart att få komma ut i morse som det var igår. 40 minuters powerwalk blev det och nu har jag precis fått i mig frukost. Äggröra och en tallrik fil med hallon. Herregud jag älskar frukost!

10.35 - Dagen 40 minuter långa Zumbapass avklarat. Satt här och läste viktnedgångsbloggar istället för att träna och fick syn på en bild. Det var ju bara att inse att det där var jag... Drottningen på att skjuta upp saker! Men nu är det gjort i alla fall!

16.37 - Sista träningen för idag är avklarad och det blev en powerwalk på 40 minuter. Regnade gjorde det men det var faktiskt ganska skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0