22/4 - Dagens träning

07.44 - Vaknade halv sju och stack ut nästan direkt på en powerwalk på 40 minuter. Det finns inget bättre sätt än motion att börja dagen på tycker jag!

14.27 - Nu sitter jag här svettig igen efter dagens andra powerwalk på 40 minuter. Jätteskönt men igår sprang jag lite när jag var ute och det känns allt i benhinnorna att man inte är van vid att springa... Får jätteont i början när jag är ute. Så fort man blir varm så är det ju borta men dom första 200 meterna är inte så skönt.

15.57 - Mannen och Trollet gick ut, Grisen sover och jag passade på att göra 20 minuter pilates. Det gick så otroligt bra! Fan jag kände mig som 20 i kroppen igen. Vilken underbar känsla! Jag kom gott och väl förbi tårna i vissa övningar och jag kände mig så jäkla smidig och mjuk. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0