23/4 - Dagens träning

09.03 - Det är en underbar vårdag och det blev en härligt fartig powerwalk på 40 minuter. Har precis fått i mig världens bästa frukost och nu ska jag slappa en liten stund innan jag sätter fart här igen.

10.25 - Måndagens cirkelpass på 35 minuter avklarat och det var riktigt jobbigt vill jag lova. Den där energin och smidigheten jag hade igår när jag gjorde pilates är som bortblåst och istället känner jag mig klumpig och ganska tjock... Men man kan inte få allt här i världen och snart kommer jag vara smal och smidig som aldrig förr!

14.18 - Så har jag börjat på morgondagens träning också haha! Har precis gjort 40 minuter Zumba och anledningen till det är att vi ska iväg på onsdag så jag kommer inte hinna med mitt träningspass då. Därför gjorde jag Zumba idag och så ska jag köra onsdagens cirkelträning imorgon istället.

19.37 - Jag skulle gått ut på en powerwalk efter att Mannen kommit hem från jobbet men istället fick jag sticka till apoteket och köpa alvedon till Grisen som fick över 40 graders feber helt oväntat. Sen passade hon även på att spy ner hela sin pappa, sig själv och soffan så det blev lite körigt där ett tag. En ettåring med magsjuka är inte att rekomendera. Ska bli intressant att se hur mycket träning det blir imorgon med magsjukt barn hemma...

Megan Fox cirkeltränar... Snart är jag nog lika fit som henne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0