2/4 - Vägning & mätning

Vikt: 79 kg (+1 kg)
BMI: 27,7 (+0,4 / Överviktig)

V. Arm: 35 cm (+/-0)
H. Arm: 35 cm (+/-0)
Byst: 92 cm (+/-0)
Under byst: 77 cm (-1 cm)
Midja: 78 cm (+1 cm)
Navel: 88,5 cm (+/-0)
Höft: 97 cm (-1,5 cm)
Stuss: 101 cm (+/-0)
V. Lår: 62,5 cm (-1 cm)
H. Lår: 62 cm (-1 cm)

Jag visste att det skullle gå åt helvete förra veckan eftersom jag inte hunnit träna som jag ville eller borde och så har jag varit bortrest denna helgen och det har blivit lite väl mycket cocktails, vin och otroligt god (men kanske inte så bra viktnedgångs) mat. Men nu är det en ny vecka och nu jävlar kör jag för nästa invägning som är om en vecka!

Nästa vecka ska jag ligga på 77 kg. Alla mått ska ha minskat! Speciellt stussen där jag SKA ligga under 100 cm. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0