25/4 - Dagens träning

09.31 - Direkt efter att Mannen, som är ledig idag, vaknade så stack jag iväg på dagens första powerwalk. 40 minuter i vårsolen. Jag älskar det verkligen! Det är så otroligt skönt!

11.46 - Mannen och Trollet är iväg och jag passade på att cirkelträna 30 minuter medans Grisen sover. Jobbigt som fan var det men nu är det gjort i alla fall. Det var ju meningen att jag skulle gjort dagens träning igår egentligen eftersom vi skulle iväg men nu kom det magsjuka istället så jag hann ju inte träna alls igår. Tur att jag hinner med det idag istället!

13.08 - 20  minuter pilates avklarat och även det var svinjobbigt idag! Konsigt det där för det var bara några dagar sedan som min pilates kändes jättelätt?! Kan man tappa så mycket av att inte träna en enda dag som igår? Låter väldigt fort tycker jag... Hoppas på att jag bara är lite slö idag...

15.48 - Så där nu är jag färdig för dagen. Avslutade här precis med en powerwalk på 40 minuter igen. Det egnade nu och även om man blir blöt när man är ute och går så är det ganska härligt att gå i regnet!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken grym träningsdag! Wow!! :) Du är superduktig ju!

2012-04-26 @ 04:50:39
URL: http://ejjm.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0