Att komma igång igen...

Att komma igång efter två slappa veckor var verkligen inte det lättaste men jag gjorde det och det blir ju lättare för varje dag som man kommer lägre ifrån dom två slappa veckorna så att säga... Idag har det blivit en powerwalk på 45 minuter och 20 minuters pilates. Inte det bästa men det är alltid något!

Jag är så besviken på mig själv för att jag varit så lat dom senaste veckorna, eller inte förra veckan för då var jag sjuk, men veckan innan det. Så himla lat och slapp och äcklig! Jag har så himla lätt för att bara ge upp och då var det inte ens så att jag tyckte det var tråkigt att träna. Det var snarare kul och ändå så bara jag slutade den där veckan. Konstigt att jag fortfarande är sån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0