Don't climb the same hill twice!

Idag har det inte blivit någon träning tyvärr. Jag har inte mått bra, jag har haft besök, det spöregnade och som grädde på moset fick jag för en stund sen värsta anfallet. Jag lider då och då av IBS och detta kommer fram när jag känner mig stressad. Idag hade jag besök av en jobbarkompis och hon berättade om vilket rent helvete det är på jobbet just nu. Jag kan inte påstå att jag känner mig speciellt glad över att behöva gå tillbaka dit när min mammaledighet är över i juli. Bara tanken på det får min mage att slå knutor på sig själv...

Så nej, jag har inte tränat idag för att komma tillbaka till saken. Men det gör inget. Imorgon är en ny dag och bara för att man ställer till det för sig en dag så ska man ju inte ge upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0