God morgon!

Det ser ut som att det kommer bli en underbar vårdag här även om det just nu är en minusgrad så kan jag inte vänta tills jag får gå ut i solskenet på min första powerwalk. Har suttit och inspirationsbombat mig själv med Jillian Michaels bland annat. Hon är ett sånt jäkla energiknippe och verkligen en inspirerande människa!

Ibland måste jag inspirationspumpa med människor som jag vet ger mig energi och hon är en sån person som jag bara behöver titta på för att känna mig peppad. När jag är ute och springer och det är för jävla jobbigt så tänker jag att hon är som en liten ängel (okej ibland är hon en djävul också haha!) på min axel som säger åt mig att fortsätta... Det funkar alltid!

Det jag aldrig måste glömma är att det kommer ta tid att bli av med detta och det SKA ta tid... Men ibland är det väldigt svårt att komma ihåg att jag har ätit upp mig från 48 kilo till 85 kilo som var min maxvikt innan jag började träna på 6 år! Inte kommer det ta sex dagar att bli av med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0