Vecka 1 - Dag 1 - Utmaning 1

Veckans utmaning: Välj ut en ohälsosam vana/matvana du har och uteslut detta under hela veckan. (Skippa t.ex. läsken och drick mer vatten, ät inte godis eller varför inte passa på att sluta röka?!)
Jag kommer att under en hel vecka utesluta alla sötsaker då det verkligen är min akilleshäl och det ska bli intressant att se om jag kan klara av att inte äta godis, glass och annat sött överhuvudtaget. Jag misstänker att det kommer bli riktigt svårt faktiskt!

Dag 1. Hur lång är du? Vad väger du just nu och vad hoppas du på att väga när de åtta veckorna är över?

Jag är 169,5 cm och just nu väger jag 77,5 kilo. När dessa åtta veckor är över så hoppas jag på att jag istället kommer ligga på 70 kilo!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej :) Kolla gärna in vår blogg, vi utmanar varandra varje vecka! Anta gärna våra utmaningar också ;) Ytterligare ett tips om det är sockret som ställer till det: LCHF! Fungerar fantastiskt bra :)

2012-04-24 @ 07:38:51
URL: http://nejtillkolhydrater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0