Vecka 1 - Dag 3

Dag tre: Räknar du kalorier? Vilket är ditt dagliga kalorimål, hur många kalorier tillåter du under dagen?
Japp, jag räknar kalorier. Eller inte räknar men jag har en app till min iPhone som heter Kaloriräknaren och där lägger jag in allt jag äter på en dag, så den räknar åt mig. Jag har en gräns på 1600 kalorier om dagen. Ganska mycket kanske folk tycker men jag äter heller lite mer mat och rör mig lite mer för att inte få bakslag och riskera sätta i mig allt som finns. Jag vill gå ner på ett hälsosamt sätt eftersom jag VET av många tidigare viktnedgångar som jag försökt mig på att man kan inte bara plåga sig själv smal och hoppas att det stannar där. Man måste ändra sina vanor och äta nyttigare och röra sig mer för att få en bestående viktminskning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0