13/2 - Dagens träning

06.18 - Det är måndag. En ny dag och jag gick upp och gjorde 20 minuter pilates tidigt. Skönt men jag har fått så jäkla ont i ryggen att jag inte kunde träna som jag ville. Dock så vet jag ju att det hjälper med Pilates när jag har ont så det kommer snart gå över och jag kommer sart känna mig starkare igen. Det gäller ju bara att hålla igång och fortsätta träna!

Mätte mig i morse också. Fy fan. Det var bara det. Fy fan!

09.27 - Efter att jag lämnat Trollet på dagis så tog jag en 30 minuters promenad. Kallt som fan var det. Där är väl en av anledningarna till att jag inte kan hålla uppe motivationen. Det är alldeles för jävla kallt att vara ute och gå! Men det är bara att bita ihop för fläsket måste bort!

16.14 - Kom precis in efter en kall powerwalk på 35 minuter. Är helt mör i kroppen men det är OTROLIGT skönt faktiskt. Satte på mig vikterna runt benen och bara gick som fan. Döskönt! Nu är det färdigtränat för idag och denna dagen kan jag ju vara stolt över i alla fall, för idag har jag gjort precis det som jag planerat i träningsväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0