14/2 - Dagens träning

09.30 - Har varit ute på en härlig morgonpromenad. Om man nu tycker det är härligt med halv snöstorm, jobbig barnvagn i snömodd och skor som skavde. Man fan jag var ute på en 35 minuters powerwalk i alla fall...

14.18
- Har precis gjort 20 minuter Zumba. Vågade inte göra mer än 20 minuter för jag fuskade och drack en energidyck förut och jag fick för mig att jag fick ont i brösten. Det kändes så man kanske är det bara inbillning. Jag är i alla fall riktigt svettig nu. Roligt var det också!

18.09 - Är verkligen helt slut nu! Efter att Mannen kom hem från jobbet gick jag ut på dagens andra powerwalk. Gick samma vända som i morse fast åt motsatt håll så det blev också på 35 minuter. Det känns i kroppen att man har hållt igång idag för jag är helt mör. Har precis tagit en jättevarm dusch och det var verkligen skönt för mina stackars muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0