15/2 - Dagens träning

05.54 - Vaknade tidigt och gjorde 20 minuters pilates. Jätteskönt men har fortfarande väldigt ont i ryggen, vet inte varför det inte går över! Inatt har det snöat som fan så vi får se vad det blir för sorts promenad nu på morgonen. Eftersom dom inte kan ploga på morgonen (så folk faktiskt kommer till sina jobb) så är det JÄTTEJOBBIGT att gå med vagnen och pulsa runt. Någonpowerwalk blir det väl inte antar jag...

12.40
- Efter att jag lämnade Trollet på dagis så blev det ingen promenad. Det var snö överallt och det var självklart ingen som hade tänkt tanken att ta ut en traktor och ploga. Men det blev en rejäl träning att ta vagnen till och från dagis med all den där snön ändå! Istället åkte jag till InterSport med Grisen och köpte ett par handledsvikter. Nu ska jag sätta mig och lägga upp ett cirkelträningsprogram.

18.16 - Innan middagen idag så var jag ute på en 35 minuters powerwalk. Jag var ju tvungen att testa dom nya handledsvikterna så jag spände på mig dom och ankelvikterna och gick på som en galning. Jag tror inte att jag har svettats så på väldigt länge! Handledsvikterna fick verkligen igång hjärtat och flåset och jag kände hur musklerna i armar och axlar jobbade. Underbart! Dock så tror jag att jag kommer somna som en klubbad säl ikväll! Jisses jag är fullkommligt slut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0