16/2 - Dagens träning

12.30 - Eftersom jag har fortfarane fruktansvärt ont i ryggen (eller snarare i ryggslutet och ner i rumpan) så ville jag ta det lught idag och har istället för en morgonpromenad stannat inne och fortsatt göra ett cirkelträningsschema. Det blir armar och bröst på tisdagar. Rumpa och ben på torsdagar och rygg och mage på lördagar. Nu ska jag bara finslipa på övningarna så ska jag testa hur övningarna ter sig tillsammans så fort ryggen mår bättre.

14.24 - Har precis gjort 45 minuters Zumba och det är ju verkligen skitroligt! Jag är högröd i ansiktet och jag flåsar som om jag sprungit ett marathon men jag fick verkligen upp pulsen och eftersom denna träningsvideon var "Cardio Party" så är det ju så det ska vara. Jag känner fettet brännas bort!

16.28 - Kom precis in efter en 35 minuters powerwalk i värsta snöovädret och jag är helt slut nu kan jag erkänna. Skönt att ha kommit ut i alla fall men nu är det slut på träningen för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0