17/2 - Dagens träning

05.24 - När jag vaknade så hade jag så där ont i ryggen igen. Jag fattar det verkligen inte. Men jag har i alla fall beslutat mig för att inte göra någon pilates här på morgonen. Istället går jag ut och går efter att jag lämnat Trollet på dagis och sen när jag kommer hem efter den så ska jag se om ryggen känns bättre då, för pilates med ryggont är ingen hit kan jag säga!

13.32 - Det var glashalt ute i morse så det blev ingen promenad. Bara att gå hem igen men jag passade på att göra en ny bloggdesign i alla fall. Alltid något. Men nu ska Grisen sova så nu ska jag passa på att göra ett Zumba pass. Det var så roligt igår och jag har faktiskt ingen träningsvärk så jag tänker passa på!

14.36 - Ett svettigt Zumba pass på 45 minuter är avklarat och det var lika roligt idag. Lite roligare när man kan hänga med lite mer också denna gången eftersom jag kunde hänga med lite mer i stegen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0