18/2 Dagens träning

09.09 - Ställde mig på vågen i morse. Vägde 82,5! Score! Trodde jag inte men fan så glad jag blev. Då känns det ju faktiskt värt att fortsätta kämpa när det som idag är lite jobbigt att äta rätt! Har inte hunnit med någon träning än men ska vara hos optikern halv elva och tänkte att jag skulle gå dit. Tar ungefär en timma fram och tillbaka så det är ju alltid något!

11.54 - Så har man varit ute och gått i 55 minuter sammanlagt. Nu känner jag mig helt slut igen haha! Dock så kom jag hem och käkade korv med bröd till lunch och det är ju inte den bästa maten tyvärr. Men va fan det är lördag och om man inte får käka lite skit ibland så kommer det aldrig att gå! Dock så får det bli en promenad till i eftermiddag så jag kan käka lite godis ikväll också ;)

15.25 - Efter att Grisen gått och lagt sig för sin eftermiddagslur passade jag på att göra 20 minuters Pilates eftersom det inte blev någon igår. Direkt efter det blev det en powerwalk på 35 minuter. Jobbigt men skönt! Och magen känns som fan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0