26/2 - Dagens träning

09.11 - Har precis plockat undan efter frukosten nu och innan den var jag ute på en 35 minuters powerwalk/springtur. Solen skiner och det var så där lite halvkallt ute. Underbart! Det var riktigt jobbigt att springa med ankelvikterna på kan jag erkänna. Jisses! Men våren gjorde benen lite lättare faktiskt. Jag älskar våren och jag hoppas verkligen att den har kommit för att stanna!

10.35 - Nu är mitt cirkelträningsprogram klart. Finally. På tisdag blir det till att testa första omgången som är armar och axlar. Torsdagar är ben och rumpa och på söndagar är det mage rygg som gäller. Känns kul att ha gjort ett eget program så får vi se om det duger när jag väl testat det sen!

16.41 - Har hållt igång hela dagen med shopping och lekparkslekar så någon eftermiddagspromenad har det inte varit tal om idag tyvärr. Vet inte om det kommer bli så mycket imorgon heller eftersom det är Oscarsgalan inatt och självklart ska jag sitta uppe och titta på den! Jag tror inte att jag kommer orka med så mycket träning imorgon faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0