27/2 - Dagens träning

07.31 - Åh herregud vad trött jag är! Varför ska jag envisas med att se Oscarsgalan varje år? Jag vet ju hur tröt jag är under dagen sen. Men men, nu ska jag i alla fall snart gå och lämna barn på dagis och sen ska jag hem och sova tillsammans med minstingen en stund. Sen ska jag allt se till att få gjort lite Zumba på eftermiddagen också men någon morgonpromenad eller pilates skippar jag idag.

14.54 - Herregud! Jag skulle precis dansa Zumba och hade gjort 20 minuter när slog i min tå. Fan ett tag trodde jag hade brutit den så jävla ont gjorde det. Men det verkar inte så men det gör galet ont så tyvärr blev det inte mer än så idag. Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0