28/2 - Dagens träning

08.51 - Kom precis in efter en 30 minuters powerwalk. Svettig och hungrig är jag nu så nu blir det en stund i soffan med lite frukost framför TVn. Frukost idag blir äggröra på två ägg och en tallrik fil med upptinade hallon och blåbär. Mumma! Jag verkligen älskar frukost, det är så förbannat gott!

14.31 - Åh herregud mina armar! Haha! Nu har jag precis gjort cirkelträning för första gången. Idag var det armar, axlar och bröst som fick arbeta och herregud så jobbigt det var. 45 minuter höll jag på och nu kan jag knappt skriva för jag är så mör i armarna. Underbart!
En cirkel var 1 minut springa på stället, sen en minut med hantlar i händerna och boxa framåt och sen uppercut. Sen krabbgång en minut och efter det armhävningar i en minut. Efter det gjorde jag dips i en minut och sen en minuts stålmannen-armhävningar som det kallas. Efter det rodd i en minut med hantlar och sen en minuts hantellyft utåt. Denna cirkel gjorde jag fyra gånger och fjärde gången kändes det som att jag skulle dö! Sen blev det stretching så klart i tio minuter. Nu känner jag mig riktigt duktig måste jag säga.

19.34 - Efter att Mannen kommit hem så gick jag ut på en 35 minuters powerwalk. Så jag känner verkligen att jag gjort det jag skulle idag. Jätteskönt! Och appen står på 1300 kaloriers underskott idag. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0