29/2 - Dagens träning

09.51 - Så där då har jag gjort cirkel nummer två, ben och rumpa känns som fan nu kan jag meddela. Jisses! Fyra gånger gjorde jag cirkeln och det tog ungefär 45 minuter och nu har jag stretchat en liten stund också. Detta läs kännas imorgon!
Det blev ingen promenad nu på morgonen för jag ville hellre göra cirkeln och eftersom jag ska iväg på eftermiddagen så fick jag välja. Ska försöka klämma in en promenad ikväll efter middagen i alla fall. Men nu blir det duschen och sen iväg för att hämta Trollet på dagis!

20.06
- Hann inte iväg på någon promenad här efter maten eftersom livet kom emellan men imorgon är det promenad, pilates och zumba som gäller! Imorgon ska jag även väga och mäta mig igen... Gud vad jag hoppas på bra siffror. Det förtjänar jag verkligen så som jag har kämpat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0