What you eat in private you wear in public!

Det där är mitt mantra när jag är supersugen på att stoppa i mig en massa skit. Ibland hjälper det, ibland inte men jag kämpar på med maten. Tack och lov så går vågen åt rätt håll i alla fall. 82 kilo. För två veckor sedan var den på 85. Inte över än dock... Jag har måååånga kilo kvar men jag tänker glädjas åt 3 kilo så klart!

Igår var det lördag och då får jag ju lov att äta godis på kvällen. Mannen köpte en påse lösgodis åt mig men jag åt aldrig upp det. Jag har en app som jag använder där jag lägger in det jag äter och vad jag tränar och så ser man om man ligger på underskott eller överskott med kalorierna. För en viktminskning på 2 kilo i veckan ska man ha ett kaloriunderskott på 1000 kalorier om dagen. Jag ligger på ungerfär -800 varje dag så då stämmer ju tre kilo på två veckor... En väldigt bra app måste jag säga och eftersom jag lägger in maten i den varje dag så blir man inte så sugen på godis för man vet hur det kommer se ut på appen sen. Då lyser det rött och det vill man ju inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0