15/1 - Dagens träning

10.04 - Nu har jag precis varit ute på en morgonpromenad på ca 30 minuter. Jag fick ankelvikter i julklapp så dom har invigts idag och jag kan nog nästan garantera att jag kommer ha en ganska rejäl träningsvärk imorgon... Det var därför jag inte gick en så lång runda idag, jag ville "lära känna" ankelvikterna innan jag gick längre. Imorgon får det bli en ordentlig runda.

Vet inte om jag kommer hinna med någon mer promenad idag, Trollet ska nämligen börja med en sorts kampsport (för små barn då så klart) idag och innan dess har jag en massa hushållsarbete att stå i... Nu ska jag dock unna mig ett varmt och jättebubbligt bad tillsammans med en bok och lugn musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0