2 Januari 2012 - Mätning & Vägning

Vikten blev väl inte alls vad jag hade önskat men det har varit både jul och nyår och då går jag tyvärr alltid upp i vikt eftersom jag inte har nåon karaktär och inte har rört på mig alls. Men det är bara ett halvt kilo, det kunde varit värre! Mätningarna var lite överallt. Stillstående på vissa, ner lite på vissa och upp runt bysten? Nog för att jag ammar lite fortfarande men jag känner inte att jag har en massa mjölk i brösten. Dock så har jag kanske använt en annan BH denna gången.

Vikt: 81.5 kg (+0,5 kg)
BMI: 28,4 / +0,2 (Överviktig)

V. Arm: 36 cm (+/- 0)
H. Arm: 36,5 cm (+/- 0)
Byst: 100 cm (+2 cm)
Under byst: 81,5 cm (+3,5cm)
Midja: 81 cm (+/- 0)
Navel: 95 cm (+/- 0)
Höft: 102,5 cm (-0,5)
Stuss: 108,5 cm (-0,5)
V. Lår: 65 cm (-1,5 cm)
H. Lår: 66 cm (+/-0 cm)

Så ska man skriva några mål för nästa vägning och mätning. Vågen måste ju stå på under 80 kilo nästa vägning. 79 kilo är målet! (Förhoppningsvis lir det mer än det!) När det gäller måtningarna så vill jag gärna se minus på alla! Nu är det vara att kämpa på här! Jag ska klara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0