28/1 - Dagens träning.

Det blev en ganska lugn promenad på 40 minuter idag bara. Anledningen var att Grisen var med i vagnen och jag ville verkligen få henne att somna eftersom hon inte sovit någonting under natten typ. Sen så var det skönt att inte pinna på allt för mycket eftersom jag själv var så trött!

Men idag har vi i alla fall varit och handlat mat och då har jag köpt mycket mat som är bra när man inte äter kolhydrater. Självklart äter jag lite kolhydrater, på lördagar så får jag äta vad jag vill har jag bestämt för annars vet jag att det inte kommer funka! Igår var lätt och idag har jag faktiskt inte ätit så mycket kolhydrater ändå trots att det är lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0