13/6 - Mätning & vägning

Missade helt mätningen och det i måndags. Är mitt uppe i dagisinskolning för den lilla och allt annat som hänt den senaste veckan så har jag inte rört mig en enda gång. Jo, en långpromenad tog jag för att tänka, ni vet ju vilken fart dom brukar gå i. Snigelfart. Men jag fick gå i skogen i alla fall i lugn och ro och höra fågelkvitter.

Denna veckan kommer det inte bli någon normal mätning, det blev bara en vägning och det var plus/minus noll som vanligt. Jag har ju inte rört på mig något så det är inte konstigt. Jag känner mig så otroligt stressad just nu över saker som jag inte har haft någon kontroll över. Det har jag tagit nu och det känns väldigt skönt faktiskt.

Sen är jag otroligt stressad över att börja jobba igen om några veckor. Jag vet inte hur jag ska hinna med att träna när jag jobbar heltid och har två barn och man att umgås med. Jag ska i alla fall cykla till jobbet så det är en halvtimme, kanske fyrtio minuters motion om dagen men sen då? Pilates måste jag fortsätta med och den gör jag ju hemma på morgonen. Får försöka klämma in nån cirkel nån kväll i veckan helt enkelt. Just nu ser jag bara problem med att kombinera jobb, träning och familjeliv men andra klarar det ju så varför skulle inte jag klara det?!

Vikt: 77 kg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0