4/6 - Mätning & vägning

Vet ni vad jag har gjort hela förra veckan i träningsväg?! Pilates. En enda jävla gång! Min motivation är som bortblåst och jag kan inte hitta dn igen. Jag känner mig fläskig och äcklig men kommer jag ut och tränar? Nej. Fy fan jag är så less på mig själv. Någon som har några tips på hur man hittar sin inspiration igen? Mina vanliga knep funkar inte!

Vägningen var trots ingen träning inte så jäkla farlig ändå. Här kommer siffrorna...

V. Arm: 33,5 cm (-0,5 cm)
H. Arm: 33,5 cm (-0,5 cm)
Byst: 91 cm (+/-0 cm)
Under byst: 75,5 cm (-0,5 cm)
Midja: 76 cm (+1 cm)
Navel: 88 cm (-2 cm)
Höft: 95 cm (-1 cm)
Stuss: 99,5 cm (+/-0 cm)
V. Lår: 60 cm (-2 cm)
H. Lår: 59 cm (-3 cm)

Siffrorna är ju bättre än förra veckan men jag förtjänar inte att fira alls! Det känns som att jag inte har tränat på ett år typ. Jag är fan sämst just nu. Excuse me while I go find my inspiration!

Tydligen för jag har smällt i mig en chipspåse i helgen... Jag är så besviken på mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0