Vecka 8 - Dag 55 & 56

Dag femtiofem: Vad har du tyckt bäst om med din viktminskning?
Jag tycker bäst om att jag har lyckats förändra mitt eget sätt att tänka under dessa månader, ända sedan februari när jag satte igång på allvar. Jag kanske inte är jättenöjd med hur fort vikten har trillat av (för det har i princip stått still i två månader nu) men jag har inte gått upp något och jag har lärt mig jättemycket om mig själv och hur jag fungerar träningsmässigt!

Dag femtiosex: Vad väger du idag, din sista dag på åtta veckors utmaningen?
Vågen ligger fortfarande på 77 kilo. Samma som när jag började utmaningen tyvärr. Men det har varit bröllop och en hel del annat som har tagit tid från träningen. Ursäkter ska man väl inte hålla på med men det är ju så det är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0