Min frånvaro förklaras...

Jag har varit försvunnen i några veckor. Som ni har märkt. Ändå är ni här inne varje dag och kollar... ni är ju för härliga helt klart!
 
Så till anledningen att jag inte varit aktiv här på ett ganska bra tag är att jag gick och blev gravid trots allsköns skydd... Efter många om och men så har vi bestämt oss för att göra abort då vi har två underbara barn och vi inte alls önskat oss detta barn. Så på torsdag ska jag in för en skrapning... Jag kan säga att detta inte har varit ett lätt beslut och ni kan väl tycka vad ni vill om aborter och sånt men så här är det...
 
Så på några veckor har jag inte tränat alls. Inte det minsta. Och jag har ätit hela tiden typ... Enbart för att jag mår så jävla illa! Jag mår väldigt illa dygnet runt och bara tänken på att gå ut och springa eller dansa Zumba just nu när allt sitter precis i halsen är inte så lockande... Har inte vågat väga mig eftersom jag inte ens vill veta vad jag väger nu med allt detta ätandet men snart ska jag vara igång igen. Jag lovar! Både er och mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0