Vecka 7 - Dag 47

Dag fyrtiosju: Har du kommit nära att ge upp? Vad fick dig att ändra dig och fortsätta?
Ja det är klart jag har. Jag är nog av naturen en "quitter" tror jag, mest för att jag är så jävla lat! Jag har varit väldigt nära dom senaste två veckorna tror jag. Inte att jag har tänkt att jag ska sluta men att det nästan runnit ut i sanden bara för att jag har så mycket annat att göra och tänka på. Typ bröllop haha! Men bloggen här har nog räddat mig lite från det tror jag. Det är svårare att bara ge upp när man vet att folk då kommer läsa (eller snarare inte läs men ändå förstå vad som hänt!) om ens misslyckande. Att starta bloggen var en bra sak för därifrån får jag en massa pepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0