Vecka 7 - Dag 43 - Utmaning 7

Veckans utmaning! Sikta mot att ha en vecka där all mat är helt ren, dvs helt utan tillsatser!
Detta är en utmaning som jag har längtat efter! Mycket för att jag vill äta bra mat men också för att nu kan jag blanda in min familj på ett annat sätt!

Dag fyrtiotre: Bortsett från viktminskning har du märkt av någon annan fördel med att hålla en hälsosam kosthållning?
Jag tycker att jag orkar mycket mer nu, men det kan ju även vara viktminskningen som gör att orken är större. Men den största saken som jag har märkt är ju självklart att magen mår så mycket bättre nu när jag äter bättre. Jag kommer alltid äta så här för min IBS är så otroligt mycket bättre nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0