1 Mars 2012 - Mätning & vägning

När jag ställde mig för att väga och mäta mig nu på morgonen innan jag gjorde min pilates nu på morgonen så var jag väldigt spänd. Jag hoppades så att jag skulle ha gått ner lite till sedan i söndags då vågen stod på 82 och det hade jag ju. Jag trodde inte att det skulle ha ändrats så där jättemycket på omfången sen jag mätte mig sist för det var ju för bara två veckor sedan men fan va stolt jag är! 11 jävla centimeter över naveln! 11! Detta ger ju verkligen lön för mödan och det blir mycket roligare att fortsätta!

Vikt: 81 kg (-4 kg)
BMI: 28,4 / -1,6 (Överviktig)

V. Arm: 35,5 cm (- 1,5 cm)
H. Arm: 35,5 cm (- 2 cm)
Byst: 95 cm (- 4 cm)
Under byst: 79 cm (- 2,5 cm)
Midja: 79 cm (-4,5 cm)
Navel: 92 cm (- 11 cm)
Höft: 101 cm (- 3 cm)
Stuss: 106,5 cm (- 4,5 cm)
V. Lår: 66 cm (- 1,5 cm)
H. Lår: 65 cm (- 1,5 cm)

Jag kan inte fatta att detta har hänt på två veckor! Gud vad stolt jag är över mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0