1/3 - Dagens träning

05.52 - Så där ja, då har man startat dagen med 20 minuter pilates. Underbart! Det är faktiskt väldigt trevligt med pilates på morgonen för man väcker kroppen på ett ganska behagligt sätt tycker jag. Men mina stackars bröstmuskler har fortfarande inte hämtat sig sen i tisdags så dom kändes allt under vissa övningar...

09.43
- Efter att jag lämnat Trollet på dagis så gick jag ut på en powerwalk med Grisen i barnvagnen. 35 minuter i full fart och denna gången gick jag en längre runda men det gick fortfarande på samma tid så fort måste jag ha gått! Nu har jag fått i mig lite frukost och slappat en stund framför TVn. Tänkte jag skulle passa på att göra Zumba nu också innan jag ska hämta Trollet om en stund, på så vis kan jag ha eftermiddagen ledig för andra saker!

10.45 - Så har man gjort 45 minuters Zumba också och jag kan garantera att jag är högröd i ansiktet! Vad konstigt det känns att redan vara färdig med träningen idag men det är bara bra för i eftermiddag har jag massa annat att stå i! Nu blir det till att väcka Grisen och gå för att hämta Trollet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0