23/3 - Dagens träning

Har inte bloggat om min träning men det innebär inte att jag inte har tränat. Men jag ska erkänna att jag inte har tränat riktigt lika hårt som jag kanske borde med tanke på vad som komma skall...

06.36 - Morgonpromenad avklarad. 40 minuters powerwalk i morgonsolen tillsammans med fågelkvitter och musik. Vilken underbar start på dagen! Idag är Trollet hemma sjuk och min pappa kommer på besök så jag vet inte hur mycket jag hinner med i träningsväg. Lite cirkelträning ska det bli i alla fall här på förmiddagen när Grisen sover.

09.36 - Två cirklar med magträning på 20 minuter blev det i alla fall, nu ska jag sätta mig och göra nya cirkelträningsprogram för en cirkel med bara magen blir för jobbigt. Jag tycker inte det är lika roligt så det är bättre att blanda in dom övningarna tillsammans med armar och ben...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0