26/3 - Dagens träning

Idag är Trollet hemma från dagis, tyvärr är han sjuk igen så det blir ingen powerwalk idag på morgonen tyvärr. Har vägt och mätt mig på morgonen här i alla fall och det var minus överallt! Jag är inte riktigt nöjd men det var i alla fall inte plus...

09.58 - Så har jag gjort den nya cirkelträningen som jag lade upp schema på för ett par dagar sedan. Riktigt jobbigt vart det i 40 minuter kan jag lova! Var tvungen att riktigt plåga mig själv sista cirkeln men jag gjorde den och nu känns det riktigt skönt i hela kroppen.

16.23 - Hemkommen efter en underbar powerwalk på 40 minuter. Solen skiner, fåglarna kvittrar och det är vår! Helt underbart! Och det är så mycket lättare att ta sig ut och få bort fläsket när det är fint väder, det är ju bara att erkänna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad duktig du är!! Fortsätt kämpa på! Otroligt inspirerande blogg!

2012-03-28 @ 00:10:05
URL: http://ejjm.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0