27/3 - Dagens träning

10.10 - Så har jag klämt in ett Zumba pass på 40 minuter emellan sjuka barn och bröllopsfixeri. Svettig som fan och jag orkade egentligen inte men jag tvingade mig själv. Det är jag glad för nu för det känns alltid så skönt när man är nytränad!

Glömde helt bort att publicera detta inlägget igår... Jag fick en städmani här efter att Mannen kommit hem och var som en liten virvelvind överallt! Skönt att få det gjort men det innebar att det aldrig blev någon powerwalk och inte heller någon pilates! Min pilates ska jag göra nu istället men förhoppningsvis så uppvägde städningen för bristen av powerwalk...

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra jobbat! Fortsätt så!!!! 93 dagar kvar av utmaningen, och ytterligare en dag av ditt nya liv. Jag är så imponerad av alla bra val du gör!! Keep it up!

2012-03-28 @ 20:22:52
URL: http://ejjm.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0