28/3 - Dagens träning

Onsdag och halva veckan har gått och det känns inte som att jag har gjort några framsteg alls denna veckan. Kanske är det för att Trollet är hemma från dagis och jag inte kan få gjort allt som jag vill göra. Morgonpromenaden försvinner ju tyvärr när han är hemma... Fast å andra sidan får jag ha världens bästa kille hemma hos mig!

06.55 - Så var gårdagens 20 minuter pilates avklarade då. Det fanns aldrig tiden för pilates igår av någon anledning men jag kan ju inte börja strunta i saker som jag har sagt ska göras. Därför fick det bli idag istället, annars kommer jag ju strunta i alla andra träningsmoment också...

20.59 - Började göra en cirkel idag under eftermiddagen och hann med en och en halv innan jag hällde vatten på datorn! Har schemat på datorn och kan ju inte hålla vattnet emellan övningarna ifrån datorn uppenbarligen. Det blev räddningsaction deluxe istället för träning men den verkar, peppar peppar, ha klarat sig! Så vad har vi lärt oss av detta? Imorgon är det jag som skriver ner mitt träningsschema på papper... Ett papper är ju onekligen billigare än en dator!

Trist med lite träning idag men maten har jag i alla fall skött oklanderligt! Som det känns nu så är det ingen viktminskning på måndag. Speciellt inte eftersom jag ska åka bort över helgen också och då blir det inget tränande alls. Får se till att sköta maten så hoppas jag att det inte blir allt för illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0