29/3 - Dagens träning

10.54 - EFter att jag gjort 20 minuter pilates så satte jag igång direkt med 40 minuter Zumba. Herregud jag är så svettig nu haha! Men det är riktigt skönt att ha fått det gjort... Jag ska försöka gå ut och rasta mina barn sen, egentligen hade jag velat göra färdigt cirkeln som inte blev klar igår men barnen kommer helt klart först och att få ut dom i solen är viktigare! Nu när Trollet är någolunda frisk så kan vi unna oss en stund ute sen...

Hann inte med någon mer träning, istället blev det utelek, storhandling på Maxi och en lekdejt för sonen med grannbarnet... Imorgon ska jag hinna med lite grann i alla fall in emellan BVC-besök och tvättande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0