5/3 - Dagens träning

06.30 - Vet ni hur jävla ont det gör att ha en blåsa på hälen stor som en enkrona när man ska gå ut och powerwalka? Det vet jag! Men 35 minuter powerwalk blev det i alla fall nu på morgonen! Jag ska försöka tejpa hälen som tusan så jag kan komma ut när jag lämnat Trollet på dagis också!

08.45 - Jag kom allt ut på en powerwalk på 30 minuter efter att jag lämnat Trollet men visst är jag besviken över att det bara blev 30 minuter men hälen gjorde så jäkla ont att det inte gick att gå längre! Jag får nog lugna mig lite med promenaderna ett tag och träna hemma här istället!

14.38
- Så var dagens cirkelträning avklarad. 40 minuters hårt jobb men värt varenda svettdroppe! Underbart! Nu var all träning klar för idag och jag känner mig väldigt glad och stolt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0