7/3 - Dagens träning

06.21 - Eftersom jag inte hann med någon pilates igår så passade jag på att göra 20 minuter tidigare i morse. Kändes skönt! Men jag undrar om jag inte behöver börja göra passet på en timma istället för jag tycker inte att det händer så mycket egentligen?

08.34 - Så var morgonens powerwalk avklarad, blev bara 30 minuter men blåsan på hälen har fortfarande inte läkt och jag vill inte göra den värre. Nu ska jag sätta mig i soffan och äta frukost och kolla på film!

14.35 - 45 minuters cirkelträning avklarad. Ben och rumpa idag eftersom det är onsdag. Rumpan känns nu kan jag garantera. Jag vet inte varför jag inte alltid tränat, det är ju så underbart när man faktiskt gör det! Det är någonting som jag faktiskt ska påminna mig själv om när jag inte orkar eller vill träna!

16.22 - Efter att Mannen kommit hem så gick jag ut på en 35 minuter lång powerwalk. Nu är jag färdig för idag, jag är helt slut nu, ska bli skönt att slappa på kvällen här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0