8/3 - Dagens träning

08.45 - Dagens första promenad avklarad. 30 minuters powerwalk blev det. Skönt att komma ut och röra på sig speciellt efterson jag har en sån jäkla träningsvärk i rumpan. Jisses jag visste inte vart jag skulle ta vägen i morse! Men det är ju faktiskt detta jag strävar efter så jag ska vara nöjd. Rättelse! Jag är nöjd!

09.44 - Gjorde ingen pilates imorse så jag passade på att göra den nu istället när Grisen ligger och sover. 20 minuter blev det och det känns att jag är trött i kroppen efter gårdagens träning, för jag är orkeslös på något sätt. Det får ju se till att gå över tills i eftermiddag för då ska jag dansa Zumba igen!

Jag glömde lägga ut denna igår och därför får det bli idag istället. Men det blev ingen mer träning igår eftersom jag fick ett anfall av IBS, tyvärr har jag denna skit sjukdom, men jag vet att anfallet igår har jag bara mig själv att skylla eftersom jag inte åt bra igår...

Idag tar vi nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0