Det värsta med viktnedgång...

Det finns väl egentligen bara en sak som är negativt med viktnedgång och det måste ju vara att varenda jäkla BH är för stor. Att kläderna är för stora gör mig inte så mycket (kanske för att dom satt så jävla tajt tidigare och nu är det trevligt att känna sig lite mindre) men att behöva köpa nya BHar i tid och otid är fan pissigt!

Ska iväg i helgen för en weekend med min syster och mamma och då ska jag passa på att köpa en ny BH medans jag når nästa delmål. 75 kilo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra jobbat! och ja, känner igen BH-dilemmat. Men.. det går åt andra hållet också. Går man konstant upp i vikt så måste man köpa både större kläder och större BH:ar... :P Lycka till med din fortsatta kamp! Du är superduktig!

2012-03-30 @ 18:58:22
URL: http://ejjm.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0