Mitt veckoschema

Så här ser min träningsvecka ut som det är nu... Det verkar ge reultat och det är saker som jag kan göra hemma vilket är toppen! Jag fortsätter min resa mot en mindre, friskare kropp och jag kan garantera att jag kommer ALDRIG NÅGONSIN bli så stor som jag har varit!

Måndag
Powerwalk. Cirkelträning. Powerwalk.

Tisdag
Pilates. Powerwalk. Zumba. Powerwalk.

Onsdag
Powerwalk. Cirkelträning. Powerwalk.

Torsdag
Pilates. Powerwalk. Zumba. Powerwalk.

Fredag
Powerwalk. Cirkelträning. Powerwalk.

Lördag

Powerwalk.

Söndag
Powerwalk. Pilates. Powerwalk.

Kommentarer
Postat av: Ella

Wow! Jag är impad! Smart schema!

2012-04-29 @ 12:12:25
URL: http://gabbiesvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0